OPEN MASTER CLASS
L'importancia d'Internet en la comercialització turistica
Internet és, avui dia, un dels principals factors en la comercialització i el màrqueting de les empreses turístiques. D'aquesta manera és fonamental emprar i conèixer les eines que ens proporcionen les noves tecnologies, millorant notablement l'impacte social i el benefici econòmic de l'empresa.
En la nostra societat és ja una realitat en si mateix, i no una tendència, el que els usuaris utilitzen els mitjans tecnològics per experienciar i decidir la compra del seu viatge turístic, per aquesta raó les empreses turístiques han de dedicar grans esforços a potenciar la relació amb els seus clients a través d'Internet.
És per aquesta raó que des del "Expert Universitari en eTourism: Comercialització i Màrqueting online", s'ha organitzat aquesta OPEN MASTER CLASS: La importància d'Internet en la comercialització turistica, dimecres que ve 11 de novembre per tractar aquest tema i que professionals del sector ens apropin la seva visió.
Programa
Presentació. Margalida Payeras, Vicerectora d'Alumnat, Titulats i Ocupabilitat, i Eugeni Aguiló Pérez, Director de l'Expert Universitari en eTourism.
Ponencia: "La importància de la digitalització en l'empresa turistica"
MELIA HOTELS INTERNATIONAL, Manuel Riego, Vice Presidente de Global Digital Sales & Marketing.
Ponencia: "Les necesitats de l'empresa en el mòn digital"
GOOGLE, Miquel Moyá, Industry Director, Travel & Retail.
Taula rodona: "La importància d'Internet para la comercialització turistica".
MODERADOR: Manuel Molina, Director de Hosteltur.
PALLADIUM HOTEL GROUP, Juan José Calvo, COO Europe.
7IDEAS.COM, Javier Andrés, CEO 7ideas.com.
PURO GROUP, Johana Cavalcanti, Marketing Director.
BARCELO, Carles Saniger, e-Commerce Deputy Director
Cloenda i aperitiu.
ENTRADA GRATUÏTA. Se sol·licita inscripció prèvia ja que hi ha aforament limitat al següent enllaç:
DIA: 11 de novembre de 2015
HORA: 19.00 h
LLOC: Hotel Melia Palas Atenea