II OPEN MASTER CLASS

El cicle de compra del turista actual: the Moment of Truth

En general el moment crític en procés de compra és visualitzat com el primer moment de la veritat, però els consumidors avui dia tenen accés a una ingent quantitat d'informació que acosta els serveis turístics al consumidor amb antelació a aquest procés. La informació aquesta accessible de forma detallada, no solament per la pròpia empresa sinó pels usuaris que transmeten aquesta informació i les seves pròpies experiències, compartint-la en Internet.

El turista actual navega, indaguen, explora, somia i s'apropia de la informació per sentir-se segurs de la compra i, posteriorment, comparteix tota aquesta informació perquè uns altres puguin realitzar el mateix cicle. És important per a les empreses turístiques estar presents en aquest nou moment de presa de decisions i proporcionar la informació

Des del "Expert Universitari en eTourism: Comercialització i Màrqueting online", s'ha organitzat aquesta OPEN MASTER CLASS: La importància d'Internet en la comercialització turistica, dimecres que ve 25 de octubre on volem abordar aquest tema i que els professionals del sector ens acostin la seva visió

Programa

19.00 h

Presentació. Margalida Payeras, Vicerectora d'Alumnat, Titulats i Ocupabilitat, i Eugeni Aguiló Pérez, Director de l'Expert Universitari en eTourism.

19.15 h

Ponencia: "El rol dels dispositius mòbils en el procés de compra"
GOOGLE,
Sandra Manresa, Head of Travel 

Ponencia: "La compra programàtica com a resposta a la indústria de travel"
ROCKET FUEL, Juan Sevillano Zabala, Country Manager.

20.00 h

Taula rodona: "El cicle de compra del turista actual: the Moment of Truth".

MODERADOR: Johana Cavalcanti, Marketing Director en Puro Group.
PALLADIUM HOTEL GROUP, Tomás Rodicio, CIO.
7IDEAS.COM, Javier Andrés, CEO 7ideas.com.
MELIA HOTELS INTERNATONAL, Víctor Oliver, Global Digital Champaign Director
IBEROSTAR HOTELS & RESORTS, Sarah Despradel, Director of e-Commerce & Online Marketing EMEA

20.45 h

Cloenda i aperitiu.

 

ENTRADA GRATUÏTA. Se sol·licita inscripció prèvia ja que hi ha aforament limitat al següent enllaç:

¡¡AFORAMENT COMPLET!!


DIA: 25 de octubre de 2016
HORA: 19.00 h
LLOC: Hotel Melia Palas Atenea

Patrocinador

M