Professorat

 

Albert Muntane és llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la UAB, i té un postgrau en Direcció general per l'Institut d'empresa i un Màster en Direcció i Màrqueting d'empreses turístiques per la UOC amb professorat de la UIB. Amb més de 17 anys d'experiència professional en diversos sectors. Albert ha exercit diverses funcions en l'àmbit de Revenue Management i pricing, principalment en el sector aerolínies, però també en el sector hoteler. Aquestes funcions van cobrir un ampli espectre d'especificitats dins de revenue management i pricing, des del disseny i implantació d'estratègies fins a qüestions tàctiques del dia a dia, estant aquestes alineades sempre amb l'estratègia comercial i global de la companyia.

Carles Saniger esta especialitzat en àrees de Màrqueting digital i distribució online des del 2007. Diplomat en Turisme per la Universitat de Vic, Llicenciat en Administració d'Empreses i Turisme per Fachhochschule Kempten (Alemanya), MBA per la Universitat de Barcelona i EAE Business School, Executive Program en Direcció i gestió Turística per Esade, i Executive Master Màrqueting and Sales per la SDA Bocconi (Milà, Itàlia) i Esade. Actualment cursa Doctorat en Administració d'Empreses per la Universitat de Grenoble. Ha estat durant 3 anys professor associat a l'Escola de Hoteleria en el curs superior d'Especialista en Comercialització Hotelera; també ha col·laborat en seminaris en l’Escola Superior Balear. http://es.linkedin.com/pub/carles-saniger/8/626/640

Daniel García és Director Global Digital Màrqueting en Meliá Hotels International, porta treballant en l’empresa des de fa 13 anys. Posseeix àmplia experiència en de Màrqueting tant offline com online. A més posseeix experiència com a formador i ha realitzat diverses conferències del seu camp d'especialització. És Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la UIB. A més és Màster Executive pel IE i posseeix un Màster en Direcció comercial per CESDE. http://es.linkedin.com/pub/daniel-garcia-langa/17/a4/428/es

Enrique Fernández. Màster en Direcció d'Empreses per la UIB. Té formació en Empresarials i Turisme. Amb deu anys de bagatge en màrqueting online i projectes web. Actualment i durant els últims cinc anys és Director de AffiliRed, agència especialitzada en màrqueting online per al sector turístic amb més de 150 clients en 40 països. Gestió dels comptes de Riu, Iberostar, Barceló, Meliá i altres grans empreses del sector. Anteriorment, ha estat eMarketing Manager en GlobalRed, agència interactiva. Fundador de Analitia, consultoria de eMarketing i Cap de Projectes de Planeta Web, empresa especialitzada en desenvolupament web. Amb experiència com a conferenciant i professor de diversos cursos de Comerç Electrònic i Màrqueting en Internet per a institucions com l'Institut Tecnològic Hoteler, IMFOF, IFOC, UIB, OME i uns altres. http://es.linkedin.com/in/kikefernandez

Iván de Benito és Enginyer Informàtic per la UOC i Enginyer Tècnic en Informàtica de Gestió per la UIB. En etapes inicials realitzant tasques d'Anàlisis i Direcció en empreses del sector turístic que finalment abandona per emprendre en Internet. En 2011 va fser el fundador de zampalo.com (guia de restaurants que permet comandes online de menjar a domicili) i un any més tard és adquirida per Sindelantal.com (líder a Espanya). Posteriorment funda Joblinker.com (recerca d'ocupació amb els teus contactes de Facebook) i actualment lidera Pregunti.com (posa en contacte advocats amb potencials clients) entre altres projectes. Apassionat del Màrqueting, Xarxes Socials i del potencial d'Internet per canviar el món. https://www.linkedin.com/in/ivandebenito

Johana Cavalcanti es Directora de eMarketing en Puro Group comptant amb una amplia experiencia a l’àrea de eMarketing, Social Media i Community Management. Te una experiència docent en diferents cursos de postgrau, essent  actualment professora associada en IE, así como professora col.laboradora a la UIB. Es Llicenciada en Turisme, Master en Gestión Turística de la UIB y MBA por el IE. http://es.linkedin.com/in/johanacavalcanti/es

Laura Darder és Marketing Director en InnWise - Marketing & Distribution Services i compta amb una àmplia experiència a l'àrea de eMarketing, eDistribution, Social Media i Community Management. Té experiència docent en diferents cursos de postgrau. És Llicenciada en Turisme per la UIB, Llicenciada empresarials en ESERP i Máster en Direcció General en ESERP. http://es.linkedin.com/in/lauradarder

Manuel  Riego és Director de Vendes i Distribució de EMEA en Melia Hotel International i ha estat treballant en aquesta empresa des de l'any 2004 ocupant diferents llocs directius. La seva formació se centra a l'àrea de la direcció d'empreses, realitzant un MBA en l'Institut d'Empreses de Madrid. Així mateix, posseeix  ampla experiència docent en Masters de diferents Universitats i ha participat en seminaris relacionats amb Màrqueting i Turisme. http://es.linkedin.com/pub/manuel-riego/7/10b/ab8

Oscar Gonzalez és Director de Màrqueting Europa en Iberostar des de fa 6 anys. A més ha estat professor associat en la UIB i alumne de Doctorat. Per altra banda,  posseeix experiència docent en Màrqueting i l'aplicació de les noves tecnologies. És Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat de Navarra, Màster en Direcció de Màrqueting pel IE i actualment té el DEA per la UIB. https://www.linkedin.com/in/oscarluis

Pablo Sanchez, ciutadà del món, ha residit en diferent països i parla diversos idiomes. De naturalesa innovadora i lligat al turisme principalment des de la perspectiva comercial. Actualment a càrrec del Comerç electrònic, CRM i Distribució en Hotels Barceló. Ha estat 12 anys amb aerolínies, tant en comerç electrònic com en sistemes / innovació comercial. Posseeix experiència docent en Màrqueting. Ha realitzat el DEA en Comunicació Empresarial i Institucional per la UJI (Castelló) i és Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la UIB. http://es.linkedin.com/in/pablosanchez